pain.

Det har gått ett dygn utan dig. Och det är pain in the ass.

Nu sitter jag här och funderar på vad min kropp ska sätta på sig för cl0thez.
En del av mig vill ha myskläder på mig, medan en annan vill vara SNIGG!

Idag blir det lurre med Alex. Vi kör nyttigt idag, sallad! Mummmmsi.
Åh mina systrar Emma och Lovis är i Thailand med några kompisar. Fyfan skulle göra vad som helst för att ligga i en solstol hela dagarna i 2 veckor, och komma tillbaka brun och fräsch som en nygräddad pepparkaka.
Bara få komma bort från verkligheten lite. Najs..

Jaja mina ägg kokar över, och mitt teee-vatten väntar.

Puss.


Kommentarer
aliiiix

nuffipuffi imorron blir det lunch igen! :D

2009-01-26 23:28:15
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0