Oh Darling



Hej på er!

Idag är det torsdag, och idag tog vi ledigt. Iallafall jag och Alexandra! Vi kände att våra stackars kroppar behövde vila, så det blev bubbelbad, ansiktsmasker, om-möblering i sovrum, färga håret, och ett skarpt försök till att titta på Batman med älskis-Heath medan vi låg i ett alldeles underbart varmt bubbelbad.
Okej, det var svinkallt :( Varmvattnet var slut, men det skulle inte låta lika harmoniskt om jag skrev att vi låg i ett kallt bad.
JAJA. Vi tröttnade snabbt och började fixa i Alex rum, och efter någon timma eller så hade vi flyttat in i ett helt annat rum!
Det är sant! Som från någon hemredning-katalog eller så. Resultatet blev nämligen jättefint! Jättebra! Jättefint1!!

Efter en fem-minutare var pappa hemma. Alex's då.....
Inte lika kul hehe. Men allt kan inte vara en dans på rosor!

Så nu sitter vi här.
Gud jag har vant mig vid mitt "vi-skrivande". Nu sitter JAG här. I MITT hem. Inte i hennes. Jag HAR alltså ett eget.
:)

Imorgon blir det bio "I taket lyser stjärnorna". Har läst boken och där grät jag.
På lördag ska jag träffa min bättre hälft. Sara. Åh bara namnet får mig att vilja fälla en tår.
Hon är så saknad att jag skäms. Ihjääääl. Dumma oss.

Jävlar sikket långt inlägg. Här kommer lite bilder också.

Vi har fikat på käraste bellman <3


Vi har tjoppat. KÄRLEK vid första ögonkastet:


Jag har sexat i Alex säng:



Vi har "tagit-hand-om-oss-själva"


Küss Matilde


Kommentarer
den bäste

du är bara för underbar älskar dig bäste vän! <3

2009-01-29 22:19:01
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0