Tjolahopp!

HEloo sexiga människor.

Har precis tryckt i mig världens-godaste-kycklingsallad-fromthepizzaaaa. Jag är mätt. Som faeen.
Idag har jag suttit och myst på Cozy med alexi och lilla sarisen som kom och gjorde oss sällskap :)
Har saknat henne. Mitt lilla hjärta. Jag tycker så mycket om er.
Jag tror dessutom att min kära syster emma har rätt när hon säger att "matilda, du kommer snart se UT som en tépåse". Ja. Det kanske jag kommer. Men det är det faktiskt värt!
Åhh söderté, änglaté, vaniljté, miiint-té. Nästan så att jag går igång på det!

Imorgon är vi lediga och det är så fucking jeeeevla underbart. Så då blir det låt-skrivning och café-mys! :')
"Varje dag, lär man sig något nytt om människor. Både bra och dåligt."

Klickade hem min älskade klänning igår.
Titta, titta titta!
MEn åh den finns inte kvar. Tur att jag hann köpaköpaköpa den igåår :))
Men ungefär såhär ser den ut. Fast med vit kjol och tre svarta tjockare ränder i siden längs nederkanten.



PUSS

Kommentarer
gris

saknat dig <333 haha åhh har druckit vanilj te typ två ggr per dag ett tag :O beoroende man blir!!!



ps.finklänningd.s

2009-01-12 21:09:01
gris

saknat dig <333 haha åhh har druckit vanilj te typ två ggr per dag ett tag :O beoroende man blir!!!



ps.finklänningd.s

2009-01-12 21:09:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0