En jäger skulle inte sitta fel nu

Hej hopp rosenknopp-snopp.

Nu sitter min rumpa i alex lilla bonad, i hennes mjuka säng. Alex själv sitter och skär upp mango och ser sådär löjligt koncentrerad ut medan hon skär upp skivorna. Haha pluttis.

Vet ni vad, igår fyndade jag en jävla massa. På en viss Gina Tricot.
Kräks lite ibland på deras likadana tunikor som finns i alla möjliga färger och visas på en och annan vilsen flicka i stockholm. Kräks ganska ofta kom jag på.
MEN, igår hittade jag ett jävla snyggt linne. Svartvitt. Ap-snyggt. Dessutom hittade jag en liten jacka för endast 99:- I spets. Kind of. Mycket mycket fin!
Alexandra hittade ett par jeans för hundralappen. Trots detta hade jag lite ont i magen när vi drog hemåt, hittade nämligen världens mest underbaraste finaste sötaste vackraste finaste stickade söt-tröja. En kort en med t-shirt-armar. I jordens alla finaste färger.
Jag dog lite smått men vi konstanterade att vi inte skulle ha råd med denna skapelse från herren. Så den fick vi lämna och nöja oss med det vi faktiskt hade råd med.

Jag ska tillbaka.
Köpa den.
Älska den.

Nej nu ska jag lämna över datorn till min väninna och äta mango och dricka beskt té.
Mumma!

Kysssssss


Kommentarer
Anonym

mongoooooooo

2009-01-28 23:10:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0