Jag är sjuk!

Hej bloggen!
Nu ligger jag i soffan med filtar och té. Jag HAR blivit sjuk. Det var ingen inbillning. Åh, det känns ju verkligen underbart. Alldeles underbart. Och jag som skulle mysa med alex idag, men det går ju inte för sig. Inte alls. Dessutom kan jag knappast gå ut ikväll. Even bertter!
Får mysa med mamma framför teven istället. Men det funkar ju alldeles utmärkt det med :)
Tänkte att jag kanske skulle åka iväg och träna nu då istället, men det kan jag ju fan inte göra?? HahaH jag är så smaaart. Dumhuve!

Ska nog ha ett litet OC-marathon för mig själv denna tråkiga lördag. Äh vafan, jag har ju seth att njuta till så det ska nog funka vaaaaaa

Pusspåre!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0