Inferno


Jag vill åka bort. Bort från Stockholm, bort från Sverige, bort från Europa. Jag vill till något exotiskt ställe. Leva livet, om det så vore att dö i en hängmatta mellan två palmer på en vit sandstrand, eller ett galet partyliv i typ Grekland. Nästa år kommer bli galet. Jag ska till New York, Italien, Grekland, Danmark, och Norge. Hehe in my dreams kanske... Nej men Zakynthos och New York är i alla fall typ spikat som planer. I mitt huvud :) Så eftersom den här sommaren inte blivit som planerat, ska jag ta igen min sommarspirit nästa år. Självklart ska jag njuta av sommar-i-Stockholm i år, men nästa år säger jag bara... Weeeeay! Galet. Sjukt. Stört. You name it.

DET SKA NÄSTAN VARA ÄCKLIGT BRA.

Hehe.

Kan inte sova. Och min mage gör för jävla ont. Äh, inge synd alls om mig egentligen. Bara lite.
Men det är en droppe i havet för ett svältande barn i Afrikas öken. Vilket helvete. Vad bra man har, vad lyckligt lottade vi är. Att vi lever - tack vare maten vi får på bordet var eviga jävla dag. Att man ens har mage att känna sig värdelös och liten. Att man med gott samvete gnäller över att varmvattnet är slut, och käkar oavbrutet minst 3 gånger per dag. Det är rent ut sagt förjävligt. Kunde jag trolla, så skulle jag göra så att alla fick det lika bra i denna sjukt orättvisa värld. Blä.

Nu ska jag prova vila kudde. Puss gulls!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0