Headline


Nu ska jag börja göra mig i ordning. Ska åka till Gröna Lund idag med pappa, lillskiten, Yvonne och massa andra vänner till oss. Tråkigt med vädret bara. Haha är sån jävla fegis, så vågar inte åka mycket alls. Lär väl bli typ bläckfisken och nyckelpigan med Samuel. Där hör jag hemma! Kärlekstunneln fungerar också. Ingen yrsel och inget obehagligt sug i magen! Perfa! :D Igår var jag, Idis, Sara och John på Högbergs. Vi avslutade kvällen med Snaps, där vi mötte Emma, Lovi och Linnea. En grymt skön kväll. Tror vi var hemma redan vid halv två. Mysigt att få komma ut ett litet tag i alla fall. Haha har legat i som en galning de senaste veckorna. Jag och Sara har virvlat runt som två yrväder. Och alkohol har väl funnits i våra små kroppar nästan varje dag. Alkisar redan. Inte bra... Nej nu ska jag faktiskt chilla ett tag, tror det blir film ikväll eller något liknande. Nu måste jag rusa. Om en timme kommer pappa. Ouuupsss!

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0