I hate headlines


Tjena mors.

Livet rullar på jävligt bra just nu faktiskt, träffade mina små gullisar Sara och Ida igår! :) Käkade lunch med Sara och pratade tjejsnack och all dess innebörd, å vid 15 mötte jag upp Ida! Det var ett bra tag sen sist. Vi har båda hunnit med mycket i våra små tonårsliv, och hade därför mycket att ta igen. Det blev i alla fall en liten promenad på söder, sedan drog båda hem till sitt. Vid sju var jag tillbaka i hennes lägenhet. Bråttom hade vi, och redan vid halv 9 var vi iväg. Planen var en bira, eller 2, eller 3 på Snaps. Regnet. Punkt punkt punkt... förstörde den otroligt bra idén. Så det fick bli Högbergs. Haha, vi hade faktiskt jävligt roligt! Idag blev det en god damn sen frukost och film-mys. Ouí.
Imorgon drar jag och Sarre (haha. hahah.. hahaha) till landet. Och myser cräääjzy. Det ska bli jävligt skönt att få komma bort från stor-staden ett tag. Jag behöver kossor, gräs, HÄSTBAJS. Hehe... det ska bli jätte bra. Med oss har vi självklart mamma, Emma och Madde.

Nu ska jag typ... kolla film eller något chillaxing. Vi hörs! Köööss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0