N.Y.





Hej peeeeps. Hittade två N.Y.'s. En hallonröd (min absoluta favorit) och en basic vit. 300 kronor gick dessa på. Och det är så värt det! Åh vad de ska älskas av min kropp. M-M-M. Just nu har jag precis kommit ut ur duschen (och självklart posat på alla dessa bilder) och ska nu måla ögonen mina. En dust brunt ska också pudras i mitt fräkniga ansikte. Ikväll blir det middag med Ida på antingen Dionysos, O'learys, Friday's eller Sonjas Grek. Svårt det där. Att bestämma sig för var man ska gå. Allt är så in-i-helvetes-jävla-äckel dyrt. Jag menar vem betalar en köttbit med potatis för 250 kronor? ICKE är det jag i alla fall. Hohohoho. Ska jag ha svarta naglar idag kanske? Känner att det rosa skär sig något alldeles förfärligt ont-i-huvudigt mot kvällens outfit. Fast rosa är fint. Och rosa är bra. Det blir rosa idá! Hehe det rimmade! Idag har dagen varit helt perfekt. Vädret kunde inte bli bättre...... trodde vi. Jävla regn. Jävla kuk-hor-bajs-sverige. Ursäkta språket men nu får det vara NOG. Visst håller ni med mig???????? Nej ska springa nu.

Poizz

Kommentarer
Douglas

Oh Leary's?! ör det ett nytt ställe eller?

2009-07-21 23:21:30
tuldi

haha ssch

2009-07-22 01:31:31
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0