Rubrik? Vad fan är det? c0000l girl

Ikväll blir det party. Med Alexandra som jag har insett att jag saknat något otroligt mycket. Knas blev det en bit på vägen, men nu är det löst. Alla gör sina misstag. Så nu är knuten i min lilla mage borta. Gone! Ikväll startar vi på söderhof och drar sedan till Metro. Kommer bli galet. Idag är jag Black Lady. Bokstavligen. Har på mig mig high-hiiigh heels, svart linne med en kort vid svart tisha över. Svarta ben i strumpa. OCH svarta sotiga ögon. MmmmM sexigt. Haha. Fast väger nog upp mitt svarta jag med röda lockar och rosa läppar. Svart skinnjacka till det är ju bara pricken över i:et. Hahahaha måste ta en extra titt i spegeln. Äh vafan, svart funkar alltid. Svart är New Fashion och Old Fashion som alla as-häftiga modebloggare hade sagt. Jaja, som tur är har Alex med sig smycken som ska pynta mina lik-bleka armar. Good for her! And me... Hmmmm. Nu ska jag dricka upp min ... dricka. Som jag gjort alldeles själv. Typ drink. Kinda. God iaf! Får inte missa bussen. Vilket nog inte är någon större risk, i och med att den går 46. Men ÄNDÅ! Man vet aldrig med fröken Åström....

Ha en trevligare kväll än mig om ni kan. Om det går. Ha. Pyzzzzzz




Hahahaha tycker verkligen jag är as snygg. Hejdå


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0