Sara and the Tuldi

Heeeeeej.

Nu sitter jag med min wiiiiifey ett glas vitt, ett glas beileys, ja glas. Vi är nyss hemkommna från landet. Det var en blandning av surt och sött där. Lite halvtråkigt, lite tråkigare, lite kul. Lite mys. Hihi. Nu är vi i alla fall hemma! Och det känns som vi varit borta en evighet. Fast ändå inte. Konstig. Ikväll ska vi till våran lilla John. Vi har liksom lagt beslag på honom, han är inte någon annans neger än Affenations och Tuldinations. VISST JOHN?!?!??!?! Mmm.. tänkte väl det. Nu måste jag göra något med mitt feta hår, jag är fräsch ikväll.

REWIND, REWIIIIIIIIIIIIIIIIIND
 
Tjarooo


Kommentarer
sara

PUSSSSS

2009-07-13 00:06:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0