4 a clock in the morning


Tjena. Nu sitter jag hos pappa och tittar på Ben & Jerry, tänkte jag säga. Haha fetto. Tom & Jerry ääär det ju. Pappa och vompan lagar mat, medan jag sitter i denna übersköna fåtölj och skriver ett litet inlägg. Imorgon är det midsommarfirande, och jag är sjuk. Underbart. Jag lyckas alltid bli sjuk då man INTE ska vara sjuk. Det är nästan lika förjävligt som att ha en snyggdag då man inte ska gå ut. Då man får sitta där hemma och tycker synd om sig själv för att man är snygg i onödan. Ikväll blir det en hemmakväll med lillen och familjen. Och jag är inte snygg. Jag känner att jag behöver kurera mig inför morgondagens bravader. Om det blir några vill säga. Vi får se imorgon vad min hals säger. Det ska ju bli sommarväder imorgon också. Ska ställa klockan på 10 och lägga mig på altanen i en solstol innan alla gäster kommer, fyfan vad chill.
Okej vi säger såhär, imorgon ska jag vara frisk. Imorgon ska det vara sommar. Imorgon ska det ligga 7 blommor under kudden. Imorgon ska jag vara taggad. Och imorgon ska jag njuta av min sparda snygghet. Den som spar han har! Puss på det.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0