Just give me a call





God morgon! Nu sitter jag på altanen hemma hos papi och käkar frulle. Yoghurt med banan, pumpafrön, musli och russin. MUMS! :D Dessutom skiner solen som aldrig förr, och jag sitter nästan naken. Långtifrån vad man kunde ana för några dagar sedan då regnet öste ned. Åh herregud vet ni vad jag drömde i natt!!!!!! Att det snöade ute. Stora stora snöflingor föll ned från himlen, och det var storm. Junimånad. Den 22 juni och det snöar ute. Jag började böla. Mardröm! Men tur som vi har, så har sommarvädret äntligen anlänt. Det finns ingenting bättre än sommaren. Visst gör det inte det? Jag tror alla mår bra av det här vädret. Man blir på jävligt mycket bättre humör, och allt är bara så bra. Så braaa. Idag ska jag ligga här på tomten några timmar. Sen är det gymmet som gäller. Känner mig sjukt taggad idag. Ikväll har jag inga planer alls, vi får låta dagen glida på och se senare vad som dyker upp. Helvete, måste skaffa mig ett jobb också. Hur ska jag klara mig denna sommar? Nu är jag vuxen, och ska tjäna egna pengar. Men ICKE. SARA vad ska vi göra?! Hjälp.


Kommentarer
John

Tss..vuxen är väl att ta i min lille vän. Du har trots allt 1 år kvar på gymnasiet :)

2009-06-22 12:04:53
Anonym

haha john käft

2009-06-22 12:07:53
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0