!Oh

Hej! Som vi alla vet så är inte min bloggning sådär jätte tät om man säger så. Helgen har varit underbar, trots att lördagen blev lite annorlunda fast bra, så har jag mått jävligt bra. Tur att man har folk vid sin sida som verkligen ställer upp till 110. Det är jag glad över! :) Min bajskorv har åkt hem, men imorgon tar jag tåget upp till honom. Ska bli skönt att få komma bort här ifrån ett tag faktiskt. Kommer tillbaka till midsommar, och då ska det festas?! Mamma åker till Malmö, systrarna till någons landställe, mannen till Gbg, och jag stannar hemma. Med vänner! Det är oftast då det blir roligast. Orkar inte planera något större, men jag känner på mig att denna midsommar kommer bli bra. Det ska den bli. Och det ska INTE regna! Man kan ju undra hur jävla mycket regn det egentligen finns, känns som att det har regnat sen i förrigår natt. Och det är inte okej. Det är verkligen inte det. Speciellt inte när vi är inne i Juni månad. Fy skäms! Vill egentligen bara ta ett snabbt flyg till Maldiverna och somna på en stekhet sandstrand med en iskall öl i handen.

Puss, nu ska jag hämta lillskiten på dagis!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0