Nytt inlägg



Hej hoes and broes. Nu ligger jag här i min källare med Alex som pratar med hustrun sin. Ikväll blir det festligheter och äntligen får jag träffa min lilla Sariis. Igår var vi på After med John och hans vänner. Trevligt hade vi ett tag, otrevligare hade vi ett annat tag. Haha. Fast slutade hemma hos John i hans pojkrum framför Shan da Man. Den mannen ska jag gifta mig med om ett tag. Tröttnar aldrig på hans blattehumor. Hahahaha. Idag mår jag som jag gör, min röst är trasig men vad fan gör det. Det var den ju igår med. Måste säga att jag var jävligt ekonomisk igår ändå, tror faktiskt jag bara gjorde mig av med 200 spänn. Och som jag lovade mig själv, inget skulle stoppa mig från en knäpp utekväll med en neger och en blondin. Eller snart brunett vill säga. Åh, längtar till ikväll. Vill vara i Saras famn :) Och ikväll ska jag shaka ass så det står härliga till. Blev lite dåligt med det igår med tanke på omständigheterna. Aldrig en krogrunda på midsommarafton igen säger jag bara. Jaja storSTORtaxi blev det hem i alla fall, och klockan halv 5 var kudden ned-dregglad. Mys.

Nu vill jag hoppa studsmatta med Samuel skitungen! Haha barnasinnet ligger kvar, och har alltid gjort! :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0