Puss


Tjena mittbena. Nu sitter jag här i köket och ska laga mat. Det blir broccolisoppa med laxfilé. Tuldis egenkomponerade rätt. Emma ville ha soppa, mamma ville ha lax. Mitt förslag kan ju inte bli bättre. Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt, min lediga dag. Det har varit oerhört skönt att bara få koppla av för ett tag, bort från all stress och all skola. Nu är det över. I alla fall för detta år. Nästa är vi Am3 och jag ser inte fram emot det, något jag däremot ser fram emot är att min älskade Martin kommer i helgen. Alexandras och min fest som skulle ha varit nu i helgen ser inte så ljus ut. Lokalproblem och annat skit. Kanske blir en rulle och pussar i helgen istället då. Fast nej fan, 18 år ska firas! Och om inte nu i helgen, så nästa. För man fyller bara kvinna en gång i livet. Sen är det kärring och ångest-åldrar som gäller. Ja, förutom 20 då förstås.

Nej nu ropar soppan på mig. Som inte ens är lagad än. Hihhihihiihi BUS!
Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0