Svart sommar


Regnet bara vräker ned. Allt är grått. Himlen är grå, omgivningen är grå. Och folk bara dör. Idag är det skolavslutning. Det är nu solen ska skina, himlen ska vara blå som viol och jordgubbar röda som blod. Inte ens det är jag sugen på. Jag har ingen sommarfeeling för fem öre. Vad hände med värmeböljan? Den som började redan i MAJ. Var tog du vägen?
Känner inte ens för att festa ikväll. Haha då är det illa. Känner bara för att mysa hemma med systrarna och mamma hemma hos pappa med allihopa. Fira deras 22 år gångna liv. Och fler år ska det bli! :) Äta tårta, titta på talang, pussa på Samuel. Lillskiten! Däremot ser jag fram emot morgondagen, att fira mig och min lilla Aleflandra. Det ska bli mys. Alkohol. Kärlek. Och musik. Vänner. Pojkvän. Puss på det. Åh, vad jag längtar efter honom. Dock får vi hoppas på ett bättre väder imorgon än detta idag. Jag vill bara dra för alla gardiner vi har, slippa se det otäckt deprimerande där ute. Stormen efter lugnet, skulle jag kalla det.

Nu när jag är sådär sentimental vill jag bara passa på att tacka alla som finns i mitt liv.
Vänner som familj som kärlek.
Jag kommer aldrig någonsin kunna beskriva i ord hur mycket ni påverkar mitt liv. Jag kommer aldrig någonsin kunna säga i en mening hur mycket jag tycker om er. Men förstår ni i alla fall lite, lite när jag säger är tacksam ända upp till månen och tillbaka, att jag har just er?


Kommentarer
stefanie&sandra

Lilla matilda.. Du är väldigt omtyckt av många ska du veta och jag är en av dem. miss u <3

2009-06-12 21:44:40
URL: http://tajtass.blogg.se/
a. the one and only

Kära vän, du kom som ett brev på posten rakt in i mitt liv, rakt in i mitt hjärta. Och du är liksom ingen räkning eller ett fult kort som någon har sänt. Nej du är något alldeles extra ungefär som en lönecheck! Älskar dig vännen <3 <3 <3

2009-06-12 23:18:11
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0