Som i en gammal sång där allt blir bra


Hej bloggen!

Nu är jag äntligen hemma. Har varit och tränat och det tog en jävla tid både dit och hem. Jag menar, jag tog bussen som gick 12.16 hemifrån och är hemma nu 16.00? haha, jaja. Nytränad är man i alla fall. Och mätt. Gjorde världens godaste sallad av resterna från tacosen igår. Med lite naturell yoghurt till blev det mumma! :) Ska hoppa in i duschen alldeles strax och kila iväg och hämta Samuel på dagis. Bebben! Fast någon bebbe är han i för sig inte längre, med tanke på att han typ är 1,70 lång och 6 år. Äh, för mig kommer han alltid vara 3. Vare sig han vill eller inte. Ungefär som jag är 12 för Emma och Lovisa. Haha.
Skriver mer ikväll i guess. Måste skynda mig nu. Pussiiii


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0