They call me dr. Feelgood


Peace out mother...f. hehe. Jag är så jävla cool på den här bilden. Bara blicken säger allt! GRRHG.
Åååååh, min hals is killing me. Jag är iallafall RÅTAGGAD inför helgen och morgondagens bravader. Det är dock inte min käre vän Alex. Jag undrar vad det tagit till henne. Ica Maxi har rövat bort henne från hennes fylle-anda. Och JA ni hörde rätt. Jag ska allt ta ett snack med Marlene, vad är det som häääänder? Nej nu sörrni, nu är hon taggad igen. Det skriver hon iallafall på msn. Haha datanördar. Nej imorgon ska jag ut och röra på mig. Jag känner att mitt insuttna arsle börjar bli ganska tråkigt nu. Emma och Lovis fyller år imorgon. 22 blir dom nu dom små barnen! Inga små år där inte. Halvvägs till 40. Haha! Nej Alex nu jävlar sätter du på lite feel-good music och spänner ena skinkhalvan. Gäller att öva upp sig inför dansgolvet. Nu ska jag msna lite till och gräva ned mig i Beyoncés vackra Avé Maria. GRÅTER. Kyyyyss! Och lite kram.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0