Today's my B-DAY!


Finally! Äntligen 18. Inte för att det är någon så värst stor skillnad åldersmässigt, men ett JÄVLIGT stort steg i livet. Utan gränser, utan alla regler. Så ikväll blir det att slå klackarna i taket! Haha, ja det är i alla fall vad jag ska göra. Vaknade redan 05.30 av att Emma står och sjunger för mig med blommor i handen. Som hon har snott från grannarnas rabatt, hahaha. Jätte fina var dom i alla fall! Puss på bra systrar. Halv åtta kommer mamma och hennes vän inrusandes med ett gällt "Ja må hon leva" i alla världens tonarter. Blommor fick jag även då, och pengar. Tack! Sist och minst hoppar Lovisa på mig i sängen med ett grattis. Det gör ju inte ont att fylla år måste jag säga! Snart kommer resten av vår feta familj hem och annat folk och firar mig. Mormor och morfar kommer också. Gullungar! Så jag känner på mig att den här dagen kommer bli den bästa någonsin, jag tänker INTE låta regnet hindra mig från att ha kul ikväll. Nu kör vi!


Kommentarer
Anonym

^H var är den sjukt snygga kjolen i några inlägg tidigare ifrån?? helt underbar! svara gärna i min blogg. puss!

2009-06-07 02:45:45
URL: http:// joseefinare.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0