Warm Blooded Murder



(Jag älskar henne)

Jag är varm så inåt helvete. Klibbigt. Kvaaavt. Äh, sommaren är här och egentligen ska jag inte klaga. Men 31 grader REDAN? Nästa skrämmande. Fast underbart är det. Idag har jag legat och solat på tomten med syster lovi hela dagen. Städat har vi också gjort. Bakis som as (med tanke på all överflödig champagne från gårdagen), låg vi och svettades på en filt. Men mysigt var det. Kom ändå inte hem så överdrivet sent igår, var väl hemma vid halv 3, 3 någon gång. Nu är mamma hemma igen. Äntligen. Som jag saknat henne. Hon har behövts. I mängder.

Är så jävla trött nu, så behöver sömn. Vi ska till Gålö imorgon och lägga oss på någon klippa. Jag mamma och Lovisa. Fyfan vad härligt. Bada SKA jag göra. Har längtat i flera dagar nu, sedan jag och lilla Marlene, Alex mor, badade. Alex, hon låg och kollade på. Japp hon är en badkruka. Den värsta.
Nej god natt på er. Vi hörs förmodligen imorgon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0