Your body REALLY is a wonderland

MÄTT! är jag nu. Har tryckt i mig en pizza. Sugen. As sugen. Äter. Uppäten. Vill kräkas. Och med tanke på gårdagens alkohol som fortfarande flödar i blodet mitt vill jag kräkas ännu mer. Äh, nu ska vi prata om något trevligare. Eller ja, jag ska. Ligger i min underbara säng i skrivande stund, med min älskade macbook. JA, jag fick den! Och jag är glad glad glad. Den är så fin. Bebis. John Mayer strömmar på högsta volym ut från högtalarna. Den mannen ska jag någon gång gifta mig med. Jag hade tänkt mig någon gång innan jag dör. Åh! Gitarr och solmogna män låter som musik i mina öron. Borde göra i allas.

Nu är jag 18. Ja, mitt första inlägg i text, som 18-åring. Det känns grymt. Min artonårsdag var bäst. Underbara vänner och underbar familj. Kvällen började hemma med firande och presenter. Efter några glas vin, mat och tårta blev klockan tio. Vi började dra oss. Började med Högbergs, och fortsatte sedan på White Room. Det var jag, mina systrar Emma och Lovisa, Hanna, Linnéa, Alex, Sarah och lilla Madde. Tack tjejer, jag hade det verkligen jätte trevligt. Bäst! :-*

Laddar upp bilder senare. 

Nu ska jag njuta till Mayers underbara röst och ringa min andra man. Svara! Puss på er.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0