Happy B-day lil'brother



Idag fyller min älsklingsskrutt år. Nej vad säger jag, han fyllde ju år i onsdags. Men idag blir det kalas! Ringde och frågade vad han ville ha.

- Vad vill du ha i present plutt?
- Ehmm... meh.. veeet intee.. Pappaa det är matilda!
- Men säger du inte så får du inget!
- Okejråå.. Jag vill ha Star Wars lego 2, monstetruck, trummor, guitar band.

Kanske aldrig skulle frågat

Nu ska jag duscha, åka iväg med sisters och leta 6-årspresent till lillskiten. Svårt det där alltså..
Fan de kräver så mycket. Liksom trummor?! Dessutom så har han ju allt också, så kan ju inte köpa någon cool motorcykel.
Jaja, idag blir det kalas. Bjuds på vin. Mumma.
Ikväll hoppas jag på PARTY pussss

Kommentarer
humorsajten

Vi har en liten tävling på våran blogg idag

Titta in och var med =)

2009-03-07 11:55:39
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0