Hjälp?

Den rätta för Rosing. Jag skäms över att säga det, men jag är fast.
Och att jag är småkär i lilla mupp-Hugo gör ju inte saken bättre.
Sitter här på min rumpa med ett stort täcke runt mig. Jag fryser alltid. Oavsett grad. Dessutom är jag förkyld. Min näsa kliar som om det vore små dammtussar flygandes omkring i den. Haha kul det skulle va!

Det finns mycket saker jag borde styra upp gällande mitt liv. Skolan har en stor del i det. Grejen har aldrig varit den att jag inte kan, eller att jag har svårt för skolan. Det handlar bara om att jag inte tar tag i skiten. Skiten som egentligen borde vara något bra. Jag trivs i min skola, trots de brister Kulturama har. Men vem fan har inte det?
Jag har hamnat i en svacka. En svacka som vägrar att putta upp mig på banan igen. Jag ligger där nere och ropar på hjälp. Men ingen hör. Ingen gör något. Och inte fan gör jag det heller.

 


Kommentarer
sss

du kommer klara det pluttis, jag tror verkligen på dig det vet du <3

2009-03-11 18:16:10
sss

du kommer klara det pluttis, jag tror verkligen på dig det vet du <3

2009-03-11 18:16:15
a.

min lilla omvända coconut du klarar allt bara du vill.You must believe in your selfe<3

2009-03-11 23:05:35
URL: http://moiii.blogg.se/
a

haha ojjsi lite knas i stavningen där ;P

2009-03-11 23:07:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0