I Hate Sundays


Trött som ett jävla svin. Försökt lägga bud på min macbook jag hittat på tradera, vilket inte går särskilt bra, då mitt konto inte registrerats ännu. "Det kan ta upp till 48 timmar" har dom sagt.
Nu har det fan tagit FEMTI8. Jaja. Jag får väl sitta här och tråna och drömma efter en snygg vit macbook, med älskade logic.

Träffade min lilla pluttis igår. Vi såg Män som hatar kvinnor. Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen, men han (som läst alla böcker) tyckte den var sjukt bra. Jajajaja, den var väl kanske det. Mysigt hade vi iallfall. Som alltid :)
Efter bion mötte vi upp Ida för en snabb fika. Fast Foot. Åh sommarkänslor säger jag bara. Vi satt ute med massa filtar. Myspys!

Igår kväll blev det en myskväll med lite vin. Trött var jag. Kom hem i tid, nästan för tidigt. Men skönt måste jag erkänna att det var, att slippa alla nattbussar som gör att man är hemma 5 timmar senare. 
Dessutom ska jag faktiskt träna idag. Duktig flicka.
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0