I'm in love with your favourite song

Gud!
Vad händer med mitt bloggande? Usch jag har skaffat mig ett liv.
Har precis proppat i mig mammas köttfärssås och broccoli. Mums mums mums. Kom hem för ett litet tag sen. Har rett ut trassel med en vän. Sånt är bara för jävla konstigt. Att man kan gå från en väldigt väldigt nära vän till ingenting. Sånt får jag ont i magen av, men nu är det problemet över och allt, eller ja det mesta, är löst. Och tack gode gud för det! :)

Imorgon är det fredag. Fredag ärlikamed alkohol eller teven?
Hmm, återstår att se.
När det gäller skolan börjar det gå uppåt för mig, jag har skärpt till mig. Ordentligt. Efter insidenten X antal IG-varningar damp ned i min brevlåda har jag insett vilket jävla miffo jag är. Jag har 3 månader kvar av det här året, 3 månader av helvete. - sedan frihet.
Inte fan tänker jag tenta av något skitämne när jag njuter av mitt liv som nybliven student och lever loppan inte. Nepp, nu är det skolan som gäller för min del. Det sista året består endast av musik, så det är nu eller aldrig. Now or never!

Ces't la vie!


Kommentarer
Stephanie

plutt vi ska klara skolan tillsammans <3

2009-03-19 20:57:07
URL: http://muster.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0