One last chance


Idag är det torsdag
fucking torsdag. imorgon är det fredag. Och vad betyder det? Jo HELG

Är hemma idag, emma den häxan har smittat mig med hennes dumma förkyldning.
Har massor att göra idag. Tusen miljarder uppgifter i svenska till imorgon. Dessutom har jag ett fet matte-prov. Och nej, jag kan ingenting. Känns som att jag kanske borde börja plugga på det istället för att drunkna i all musik jag lyssnar på.
På lördag räddas mitt hjärta. Finally. Om ni ville veta. Eller äh, det bryr väl jag mig inte om. Min blogg = mina tankar, vare sig ni vill eller inte. Crazy Bitch.

Nu ska jag kräkas upp alla pannkakor jag och sis har tryckt i oss.
Visste inte att man kunde bli så galet jävla mätt på typ 4 pannkakor, kommer ihåg i 8-9an när man tävlade om vem som kunde käka mest.
Herre min gud
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0