Sämst uppdatering, jag vet.

I'm so sorry. Har varit lite upptagen och inte hunnit blogga någonting. Som den upptagna kvinna jag är. Haha.
Nej nu blir det bra uppdatering och bra inlägg. Så det så. Har precis tryckt i mig en sen frukost, scrambled egg, bacon och keso.
Mumma kardemumma!

Idag står min käre vän Sara på listan. Åh vad jag saknar henne!
Vill bara krama sönder den lilla korven.
Helgen har varit helt underbar. Mysig as hell. Kärlek kärlek :')

Nu börjar Ellen. Ska dricka upp mitt té nu och kanske klä på mig kläder?

Stephanie, nu jävlar säger jag bara! Du är värd allt bättre än den där skiten.
Tillsammans är vi starkare.

Puss på er.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0