Sara&Tuld

Det blev hemmakväll ändå. Med bästa vän. Vi kör soffan, en bra rulle å massa gooVdis.

Åh jag är så lycklig. Det här vädret gör att det bara sprudlar i mig. Hela kroppen. Känns som tusen miljarder fjärilar har flyttat in i min mage och bestämt sig för att stanna där. Underbara känsla.
Skulle ha svängt förbi gymmet idag efter skolan, men istället blev det söder med alexandra och ett par harem-byxor råkade följa med mig hem. Jag lovar, jag sa till dom på skarpen. Men dom lyssnade inte.
Jag måste också säga att det känns för jävla bra att vara rödhårig igen. Känns som det är en extrem Tuld-touch. Bara för att jag är så alternativ och UNIK

Snart kommer hon, Sara. Måste plocka undan lite här hemma. För hon har ju ingen aning om hur det ser ut här. Inte den blekaste.
Hehe

KiZzz!
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0