Sjuhundra

Jag är så djääävulskt trött. Förstår inte vad som hänt med mig, kanske har börjat gå i dvala.

Igår knackade det på dörren, och där stod hon. Sara. Min älskade plutt. (Som jag längtat ihjäl mig efter.)
Gullkorven hade med sig jordgubbar, premium choklad med mandelkross och en varsin bonaqua päron. En till mig. En till henne. Vad är vänskap om inte det?
Bli rörd bara vid tanken.
Åh.
Vi pratade igenom allt mellan himmel och jord.
Så som man ska göra med henne.

Kom hem för någon timme sedan, tog en lång promenad. Det behövdes.
Sara bangade, för att hon skulle plugga. Hoppas du får mycket gjort, latiskorv :)

Nu ska jag ringa papichulo efter recept. Sen invänta mamma, sen laga maaat.


Kommentarer
sara

älskar dig mest världens bästa <3

2009-03-03 21:25:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0