Nostalgi är den bästa känslan


Åh! Tittar på Lotta på Bråkmakargatan. Nostalgi. När lotta ligger i sängen och sjunger ".. så är jag ensam om natten." Kramar om bamsen. Och ber till Gud om att hon ska få matlusten tillbaka (hon är sjuk). "Käre gode gud, gör så att jag vill äta. Fast bara det inte är fiskbullar". Eller när hon sitter i trädet hos mormor och morfar och äter plättar. Bladen från träden med sylt på. Lottas alldeles egna plättar! Snuttan. Åh vill bara äta upp den lilla pluttisen!

Förresten mår jag jävligt illa jag med. Känns som jag ska kräkas vilken sekund som helst. Får ju hoppas att det inte är någon magsjuka på g. Mammsen mår inte heller bra.
Ska börja pyssla på en liten present till en vän. Och ja, den är jätte sen. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hon vet att jag älskar henne i alla fall!
Juste, vi har ju ställt fram klockan en timme också. Och igår var det Earth Hour. Osis som jag hade stod jag inne på toaletten och sminkade mig med lampan tänd. Ida då, hon stod och skakade lillrumpan till stereon med alla lämpor tända OCH teven på. Dagens ungdom.
 
I helgen blir det PARTY! Du är taggad va alex? ;)
 

Kommentarer
Anonym

nej matilda. vi har dagit fram klockan. inte bak.

2009-03-29 19:40:53
Anonym

hahaha! gulle du!

2009-03-29 19:54:02
alexxxxxxxx

HAHAHAHA fyyfaaaan matilda...jag kanske inte är så jävla taggad just nu men imorrn så ;)

2009-03-29 19:55:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0