We got problems


Oki, VAD SKA MAN ÖNSKA SIG I FÖDELSEDAGSPRESENT?

Det är ju näst intill omöjligt.
Jag vill ha allt! Men kan inte välja en sak. För jag vill ha SÅ MYCKET
En bil är ju självklart vad som står högst upp på listan. Men det är ju bara en fet dröm. Sen vill jag ha en systemkamera (den knallrosa!) Pengar då.. det är ju ganska enkelt, och pengar blir man aldrig missnöjd över. Eller jo, kan tycka att det är lite fantasilöst att ge till en så bra-dotter som mig. Jag fyller ju liksom myndig. Kvinna!
Smycken då! Det kan man aldrig ha för mycket av. Fast...

Åh det här är så svårt!!!!

När man var liten kunde man ba: Jag vill ha den där dockan med glitterhår. Eller som jag sa när jag var liten: Jag önskar mig en källare! .......Okej.  Zöt
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0