Where the wild roses grow

Det finns en person i hela världen som jag kan lita på till 100 %. Det är mig själv. Sen finns det en annan person. Henne kan jag lita på till 110 %. Vet ni vem det är? Det är Sara. En person som jag vet alltid finns där. Det spelar ingen roll tid, rum eller varför. Det är ytterst ovanligt tror jag. 110 %. Fattar ni hur mycket det är.
Bara tanken av att jag har henne gör mig rörd, och det är jag jävligt tacksam över. Jävligt tacksam.

Klockan är 10. Jag har försovit mig. Idag mår jag piss.
Men vad gör det egentligen?
 

Kommentarer
Humorsajten

Gillar din header =)

Annars händer idag ?

2009-03-09 12:42:31
URL: http://humorsajten.blogg.se/
sara<3 tuld

asså fattar du hur underbar du är eller? fan du borde få höra det minst tusen triljoner gånger per dag så att du aldrig någonsin glömmer bort det. vilken tur att jag har dig världens underbaraste <3

2009-03-09 17:54:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0