18åR



Aloh. Snart är jag 18. Ville bara påpeka det.

Dessutom är det helg i övermorgon, och på fredag fyller lilla Alexandra år. Herregud, tänk att hon fyller imorn. Vi satt och pratade igår om hur mycket man längtade redan i november, och tyckte det var ett litet tag kvar redan då. Nu är det bara några dagar kvar för mig, och för Alex bara timmar... Det känns inte kan jag ju säga. Känns inte alls.
Snart har vi no-prov. Det kommer gå åt helvete, eftersom min bok är borta. Och ja, jag tappade den i skolan. Ska färga håret idag också! Vet dock inte färg ännu. Men morsan hittar väl på något snyggt. Sen blir det indisk mat med henne och lite säljare på salongen. Mums!

Nu måste jag fortsätta leta fakta om atomer och Demokritos. Yippiii
Wish me good luck. KYSS
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0