Alexandra gästbloggar

Nu ligger vi här i min underbart sköna säng. Matilda förkyld stackarn. Men med mina läkemedel och voodookonster så blir hon nog frisk vilken sekund som helst. Pluttan asså! Hoppas du blir frisk tills helgen för då kommer ju din stora kärlek Martin till Stockholm..som du har tjatat om det! Sen vet jag inte om vi ska ut alla 3 eller om ni två små turtuduvor ska ligga i kärleksnästet och gosa :)

Det är ganska kul att gästblogga har jag kommit på..ja för jag kan ju skriva vad fan jag vill hahah ska kanske ta och berätta ett och annat om lilla tösen Åström...?
Men nej inte idag, ska hinna skriva ett inlägg i min bloggis också innan jag somnar, så nästa gång blir det ett litet avslöjande!

Peace&Love Alexandra♥

Hahahah visst ja kan ju passa på att göra lite smygreklam för min blogg..

www.moiii.blogg.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0