Änglabrus

Världens mysigaste helg.



Igår kom min stora kärlek till mig. Vi drog på stan i princip hela dagen. Åt glass i solen, kollade på folk, myste och några vändor på Beyond Retro hann vi också med. Mötte upp Emma och Lovi å deras väninnor, för att kolla på kjolarna vi ska ha på mammas fest, tillsammans. Dem är helt jävla oemotståndliga. Ser ut som moln. I all världens färger. Jag kan dock inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha. Dem är ju så fina allihop!! Efter det drog jag, mannen och en flaska vin hem till Alex på melodifestivalen-mys. Det blev inte så mycket melodi, men vattenpipa och youtube slog högt den kvällen. Lilla hjärtat, jag lider med dig. Vilket helvete. Men snart så är ryggjäveln bra och då så. Åh, sommarn är snart här. Det är bara veckor kvar. Jag kommer ihåg i vintras då det var MÅNADER kvar. Men nej nej, nu är det fasiken för-sommar! Och snart är jag vuxen, myndig, laglig och bara jävligt snygg!

Trots en underbar helg, så saknar jag Martin redan. Att det kan finnas så mycket kärlek inom en.

Sara kom hem nu! NYC-fräsch och snygg kommer du vara.
Jag är inte aaalls avis. Psst, glöm inte parfumes från Vickan!




Kommentarer
Anonym

gulle<3

2009-05-17 22:38:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0