Ave Maria by Beyonce - Goosebumps


Nu har jag tittat på nästan 90 % av alla klipp från Beyoncés konsert i Stockholm (DÄR JAG FÖR ÖVRIGT INTE NÄRVARADE) på youtube. Suck... Varför missar jag allt sånt här? Eller snarare, varför lyfter jag inte på arslet och samlar ihop lite cash. Jag känner att det börjar klia lite smått i plånboken. Jag måste helt enkelt lära mig att spendera mina pengar på bra saker istället för impulsgrejer. Jaja, shopping ska det bli i helgen faktiskt! Våra kjolar till mammas 50-årsfest ska inhandlas. 50 år. Halvvägs till 100 och bara 20 år kvar tills du är 70. Haha det låter ju helt sjukt! Min mamma ser jag inte direkt som en tant. Bra för henne i guess. Ikväll ska jag plugga tills jag stupar. Har redan kommit en bit på väg. Jag känner mig galet duktig faktiskt. Craaaazy. Nu ska jag knapra i mig mitt äpple och koka té. Min förkylning är på bättringsväg, efter sjukstugan igår hos en viss Alexandra. Efter sömn, alvedon, hostmedicin, vicks-salva på halsen, mintstick intryckt i näsan, nässpray, TÅRAR, té (!) och en massor av papper så är jag betydligt mycket piggare. Bättre!
Underbart. Underbart med en så fin vän! :)
Imorgon är det party, och på lördag kommer min älskling. Puss på er!


Kommentarer
a.

BLOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MEEEEEEERRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-17 20:25:36
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0