En puss från mig till dig

Ohye. Jag är rödhårig. IGen. Fast åandrasidan har jag varit det ett tag nu. Men nu är det nytt, fräscht och bara jävligt hettt!

Jag har hört att rött ska vara vårens och sommarens heta färg... Mm-M-m-mMM! Om exakt 15 minuter och fyra sekunder fyller en liten Alexandra år. Lyckost. Men snart är det min tur! :D Om ni missat, tänkte jag. Hahaha. Imorgon har jag sångprov och en massor av rep. Det har blivit mycket rep hit och dit nu. Men med tanke på att vi har slutkonsert den 2 juni (OBS!) så är det ju inte så konstigt. Kul är det iallafall. Chill som fan. Jag har inte riktigt förstått än att det faktiskt är sommar. Jag är glad även när det regnar, för då luktar det sommarregn. Att jag är galet kär gör saken tusen triljoner gånger bättre. Skolan är snart över, och the B-daY! rullar sakta men säkert IN. Åh, jag kan inte förstå. (Okej förlåt för att jag är sådär äckligt tjatig och gnällig) men detta är speciellt för tuldi. Nu gäller det bara att övningsköra skiten ur mig så jag tar det där jävla kortet nu under sommaren. Ja, så är planen. Mitt mål. Och det ska uppfyllas! Precis som alla andra mina mål. Åh PUSS!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0