Fuck rubrics

Lördag. Jag är så jävla slut. Börjar typ bli sjuk, tröttheten tar över och kvar blir jag, hemma i soffan. Med en fet filt och massa brieost framför Robinson med morsan. Det är livet på en pinne va ;) Visst Alex. Top notch. Living on the eedge. Internskämt är de bästa. 4,5or i solen kl 12 en förmiddag hos Robertsson. Vad mer kan man begära? Jag har bott lite där ett tag. Det har behövts, att ta det lugnt. Sola, sy klänningar, fastna i revy-förråd vilket har resulterat i fyrahundramiljarder bilder. Men framför allt; åka moppe. Där svischade vi förbi runt i hela Haninge. Jag och hon. Fy vad det är underbart att bara få vara ett tag. Inte bry sig om utseende, inte bry sig om andras tycke, inte bry sig om ett jävla skit egentligen. Att bara få leva. Precis som man vill, utan att en människa ska ha något att säga till om. Förutom en själv.
Det har hunnits med mycket i veckan, och jag är helt slut idag. Utmattad. Trött. Kan knappt flytta arslet från fåtöljen.
Tur nog börjar American Pie nu. The wedding. Underbart!

Ni MÅSTE se bilderna vi tog i Alexandras farmors revy-förråd.
TRO MIG NÄR JAG SÄGER ATT JAG DÖR.


Kommentarer
a.

haha ååh älskling, nästa vecka blir det en a la Åströms vecka. Då får vi se vad ni har att erbjuda :D <3

2009-05-09 23:21:11
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0