Hemma!


Home sweet home. Borta bra hemma bäst. Oh ja! Jag har precis hoppat ut ur duschen och nu har vi kommit hem från landet. Var ju där över kristi himmelfärds helgen med mamma systra mí och mammas väninna. Martin var sjuk och kunde inte följa med :( Men vi hade det mysigt ändå! Nu förstår ni, så fyller jag 18 om 10 dagar. Det är helt sinnessjukt. Jag längtar ihjäl mig! Alex den lilla smyghaggan fyller redan nu i helgen. Åh pussunge! Så då blir det kalas hos henne, dock utan utgång. Men onsdagen den tredje är ju också här snart. Då jävlar! Gud, vet inte vad jag önskar mig... Förutom min lilla Macibook. Jag ska behandla den som om det vore mitt eget barn, om jag får den. So pleaseeeee. Äh, jag blir glad vad jag än får faktiskt. Jag fyller ju 18 :)

Så den 13 juni blir det bbbarty för oss två små pinglor! Amazing är vad det kommer bli.

Haha, jag emma och min mor har bestämt oss för att bara äta soppa nu i några veckor. Eller ja, till mammas fest, alex och min fest, och skolavslutningen. Fuck! säger jag bara, inte långt kvar. Herre... Jaja, nu är skolhelvetet över snart också. Det kan inte bli bättre helt enkelt :)
Nu ska jag laga klart soppan. Puss!



Kommentarer
lovisa

glöm inte mig :(

2009-05-25 19:11:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0