Snyggareekan ingen vara



Nu ligger jag här i Alexandras säng med bebin sussandes sött bredvid mig. Hon behöver det. Sova alltså. Hennes lilla rygg mår inte bra som ni vet... efter den otäcka incidenten. Jag är så jävla glad och tacksam över att det gick så bra som det gick!
Coldplay spelas i högtalarna, och jag gosar ned mig under tjocka täcken bland stora, tjocka kuddar. Imorgon ska jag vaccinera mig. Eller nej, där ljög jag. Jag ska inte ta sprutan imorgon, men ska dit och skriva på något papper (?) och sedan blir det en tur på stan! Känner att det finns hur mycket som helst som jag vill köpa. Leopardleggings, någon snygg brun frans-väska i mocka (något tips någon?), jeansleggings, söta klänningar och kjolar. Åh, mina pengar kommer ta slut på två sekunder. Dessutom ska jag på jobbintervju imorgon efter skolan. Jag börjar 12.45 imorgon, så jag hinner både shoppa och åka förbi mottagningen där jag ska ta mina vaccinationssprutor. Mot Livmodershalscancer. Känns som att det är lika bra att göra det nu när man fått chansen. Finns dock inga bevis på att det fungerar, men när chansen finns att man till 50 % kan bli botad mot Livmodershalscancer, så är det ju klart som fan att man tar den. Det är i alla fall självklart för mig.
Ja ni, så idag har jag fått agera sjuksyster åt min lilla snuttis. Hisskort i skolan har hon fått också. Wonderful! ;)
Nej det är faktiskt ingenting man ska vara glad över, eftersom hon lider till hundra procent. Usch! :(

Snart är kristihimmelfärdshelgen här, och då blir det förmodligen att åka upp till landet. Martin följer med om jag har tur. Jag har smittat honom med min dumma förkylning, tror jag. Dör om han inte följer med. Då stannar jag hellre hemma.
Just fan, vi har bakat idag också, eller... jag har bakat. Med tanke på omständigheterna. Svingoda bullar blev det. Visst Alick? Vaniljbullar tackar man ju inte direkt nej till. Det gjorde inte jag i alla fall hahaha. Puss!


Kommentarer
a.

plutti nästa gång ska jag ta hand om dig! <3

2009-05-18 19:48:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0