Smoothies och melodifestivalen

Hej! Sitter och tittar på melodifestivalen. Kvalet ja. Med la familia. Dricker smoothies och té gör vi också. Som ni kan läsa i rubriken. Idag har vi varit lediga, men jag har (självklart) åkt på en jävla förkylningjävel. Allvarligt?! Jag är sjuk hela tiden. Ja mitt immunförsvar suger. Så idag har jag och Alex pluggat. Vi har åkt till diverse bibliotek, videobutiker och jagat Frankenstein the Movie. Haha, JA det är sant. Hem åkte vi, utan film men med bullar. Mums! Så det blev till att titta på tuben. Bra kvalitét kan man ju inte säga att det var, men den var riktigt spännande emellanåt. (Kunde man inte heller tro.)
Imorgon åker Sara min fina Sara till NY. Åh unge! :) Du får ha det så sjukt bra och njut åt mig med snuttis.

Nej nu ska jag fortsätta titta, ska snart ut och möta Sara också. Farväla lite. Puss på henne.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0