Svennebanan

Heeeej. Nu är jag här igen. Med min lilla pingla Alexandra. Idag har vi haft picknick i regnet, varit på medis bibliotek, registrerat lånekort, och varit med den lilla tösabiten Jens på lite olika ärenden. Jag började 10.45 idag, med ensemble. Svin bra gick det. Umbrella säger jag bara. M-mMmm! Det var också den enda lektionen vi hade idag. Så Alex hade pallrat sig till skolan helt i onödan. Mja, hon fick ju träffa mig. Och vem vill inte det, ha!
Just nu sitter vi och pumpar Svennebanan och Love lockdown LMFAO Remix. Bra låtar det där. Fyfan vad jag längtar till the day. Fekke för hela slanten, det kommer bli grüüüümt. Jag ska supa arslet av mig, och shejka tills jag bryter varje revben i kroppen. Ni är på va? Imorgon ska vi upp tidigt as hell. Så man kanske borde krypa ner i min underbart sköna säng snart. Och Alex, den ska aldrig bort. Never säger jag bara. Så PUSS PÅ DIG!


Sommarsol!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0