Butterflies flies lies eyes

Hej. Vaknade upp i morse hos Robertsson's. På en madrass. Åh, det är faktiskt bland det mysigaste som finns. Man har glömt det lite, eftersom man alltid delar säng. Vare sig det gäller vänner eller boyZ. Mysigt är det i alla fall. Med massa kuddar och tjocka täcken. Dessutom hade vi vikt massor av tjocka filtar och överkast under lakanet. Haha prinsessan på ärten. Couldn't get any better. Ni förstår, jag rör på mig vääääldigt mycket i sömnen. (Ni som känner mig, ni VET) Så för att inte Alex skulle bryta ryggen lilla twice, så lade vi tulden på golvet! Det gick ju lika bra det.
Vaknade 8.30 i morse. Helvete. Livmoderhalscancer-skiten. APA. Ingen sovmorgon här inte, nej nej. Upp. Borsta. Sminka. Kläpåsig. Fröken vaknar med yrvakna små ögon. Skulle sällskapa mig. Tog kryckorna ned för trappan. Ligga soffa. Hejdååååå Matilda. Puss kram.

Örnsberg. Var i helvete ligger Örnsberg? Dit skulle jag i alla fall, och sprutas sönder. Nej idag fick jag faktiskt bara mitt recept, och nästa fredag (ALEZ 18ÅRS B-DAY!) så ska jag dit. Och då kommer det göra ont. Kanske lite tårar också. Mamma. Nej tuldi, skärp dig för fan! Efter recept-incidenten blev det en tripp på stan. Fick med mig en kjol, sandaler och en klänning hem. Från Vagina till Monki. Sen blev det fort hemåt. FORT. Dusch. Ombyte. Förbättring av smink. Nej, det sistnämnda skedde aldrig. Mitt smink ligger tydligen någonstans där i Västerhaninge på någon toalett. GRRGH. Ja ja, vad göra... Får köra på Au Natural som jag brukar göra. Det är så jag jobbar.
Klockan 16 var jag i Gärdet. Krama fina Stephanie och in på arbetsintervju. Det gick bra tycker jag, men får reda på nu i veckan om jag får jobbet eller inte. Visst håller ni alla tummar ni har? Annars blir det Donken! ....Hell no!

Måste kolla House nu. Har redan missat 11 minuter. Inte okej. Pyz!



(Allt köpt från H&M, Gina och monki.)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0