Bad Romance


Nu är jag hemma igen mina små kycklingar!

Åh, kommer ni ihåg när man lekte sådär?
- "Koooom alla mina små kycklingaaar" sa man, om man var höna, med världens mammigaste och jobbigaste röst.
- "Vi våågar i-i-nt-e-ee...." svarade de små kyllingarna så gulligt de bara kunde.
- "Vaaarför dååååå?" upprepade man. Nu är rösten sådär äcklig att den skärs.
- "Fö-för.. vargen!!"
Så var det en varg som jagade alla kycklingarna. Åhh NOSTALGI.
Ja. Ni skulle förstått om ni var där...

Jaha, så nu har man åkt idol-bil. Med gulle Ronja som chaffis. Duktig som satan är hon. Vi lyssnade på Idolernas egna skiva, of course! (Det måste man göra om man åker idol-bil), och åt läkerol för hela slanten. Ok, någon slant var det kanske inte, då allt candy var free och Idol sponsras av Läckis. Vi hade en en mysig tur i alla fall! och rövardotter berättade alla dark secrets om de skönsjungande idolerna. Jag är helt förskräckt förresten! REZA HAR ÅKT UT. Hur i helvete är det möjligt??

Well, ska kika på some clothes on internet now. En klocka är in a need. Gärna en gul. Eller orange.


Hääär åkte viiiii. Heeeejdå!


Kommentarer
Douglas

2008?

2009-11-23 23:08:53
Matilda

men jag tog ju inte KORT på bilen pucko, google is the shit

2009-11-24 09:31:57
URL: http://minnn.blogg.se/
R

hahahaha

2009-11-24 22:51:55
URL: http://meraronja.blogg.se/
Douglas

Vad är det för B-Blogg egentligen? trodde det var riktiga och korrekta inlägg på denna sida. usch!

2009-11-26 18:48:51
MATILDA

doooooggee. jag anpassar mig till läsare som dig ju! :)

2009-11-27 21:18:39
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0