Citronmarinerad kyckling och Back to the roots!


Mmmm. Jag är helt sanslöst bra på att laga mat. I'm telling you. Har stekt kycklingfiléer i olja och citronskal plus citronsaft. Muuumsi. Mammas idé dock, haha, men vi kan ju låtsas lite att det var min. Visst? Åhh jag vill se New Moon. Jag dör. Jag. måste. se. New. Moon. I HAVE TO! Vill dreggla lite över Jacob. Och avundas lite över hur vacker Bella är. Åh. ÅH!

Har det jätte mysigt just nu. Har städat och gjort fint. Tänt ljus har jag gjort också. Över. allt. Och nu står maten på spisa'. Så nu är det bara för mammsen att kliva in från snöstormen till en varm lägenhet med goood varm grööt å en stoor varm brasa. Heheh neeej, så var det ju intee. M-m-m-m. Jag sitter och lyssnar på jävligt bra musik. D'angelo, Joss Stone, Sly & The Family Stone, Mr. Roam (som jag inte hade en aning om att han ens existerade, someone? Jäv-ligt bra) och lite annat smått och gott som Earth Wind & Fire. Nä fan nu kom morsan hem, see you lateros. xx


Kommentarer
Linda

och du säger att ja e störd :O haha

2009-11-27 23:25:14
URL: http://lindahult.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0