DAMN girl!




Gorgeous.

Sitter i skrivande stund på toa. Å skiter. Det är skönt. Hehehehehe. (Konstpaus.)
Vad gör ni? Jag har så jävla ont i magen. (Ännu mer konstpaus.) HAHAHA okej... blommor och blad, mjölkchoklad. Googlar lite på vackra människor. Eva Mendes är något från det ordinära. Hela hon utstrålar verkligen självsäkerhet och beauty. Hon nästan gnistrar. Jävla Eva.
Jag vill också gnistra.

Imorgon är det skola igen, och snart är det helg. Så brukar jag tänka. Då går den tråkiga veckan fort! :) Helgen har varit rätt lugn, utgång fredag och über chill hemmakväll med mammsen igår. Det behövdes verkligen. Idag har vi hunnit övningsköra lite, samt sovit. Vet inte om jag har någon sjukdom på g eller något. Är trött hela tiden, oavsett tid på dygnet. "Iiiiiiinte OK". Ska försöka sätta igång lite med plugg ikväll också, ska diktsätta en låt vi fått på Estetisk verksamhet. Yaey, kan inte bli roligare. En fet kopp té får göra mig sällskap

Okej, nu har min röv domnat bort.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0