Disappointed


Paradise Hotel i år är ju ett SKÄMT. Haha inte för att Paradise Hotel nån gång inte varit ett skämt, men underhållande har det allt varit. Och ja, jag har fastnat varje år. Men nu känns det bara.... b. Jävligt b! Jaaajaaaaaa, sitter och tittar på Heart Break hotel. Världens underbaraste film! Hahaha, den är så gullig. Och så jävla vuxen. Känns nästan som jag själv är den där som är 40 fast gärna vill tro att jag är 20. Så charmigt pinsamma är dem. Tänker bara på min älskade mamma. Puffen

Imorgon är det skola igen. Nej fan, snart är det helg! Ha, det lät bättre. Waay better
Nu är det läggdags som gäller, och sju ska klockhelvetet ställas på. Yaey. Kärlek till er, och sov bäst




Kommentarer
kusse

2009-11-17 00:15:58
pattiboy

Du blir bara snyggare för varje dag som går matilda och sötare

2009-11-17 00:17:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0