Fars dag


Hello sunshines.

Idag vaknade vi. Nyktra. NYKTRA. Jävlar, pris till oss må jag säga. Och jävligt nice känns det! Lördagen blev en flopp, men vad gjorde det. I Gullmars var vi klara klockan halv 2 för hemfärd. Hann med en sväng förbi Grodan och puss på Ida. Sen var det game over för våran del - kände inte alls för att parta då jag hade ställt in mig på en hemma-myskväll med lite time for myself. Den planen blev ju ganska körd, när jag och Jenni var på väg hem från gospelkonserten (som vi för övrigt hade i Immanuelskyrkan med Cindy Peters. V-e-r-y nice. She surely knows how to handle SOUL) fick jag ett antal sms som löd ungefär såhär "ska vi ut? jaaa" Hehe då kunde man ju inte riktigt säga nej. Visst förstår ni mig?? Fick dessutom med mig lilla Alex som även hon hade ställt in sig på en extreme-night-at-home. Ja ja, utekväll blev det visserligen men den enda alkoholen som susade genom mitt blod var ett glas rött. Ganska o-nice till en början, men jag är ytterst tacksam idag. Hur mår ni? Bakis som as eller? Mohahahaha. HAhah. Iiiiiiiinteeeee jaaaaaag.

Idag är det Fars dag. Min pappa har svininfluensan, och hans röst ärlikamed förstörd. Plutten. Så det blir ett telefonsamtal till honom istället, med den gulligaste rösten jag har. Mm! Det blir braa. Förhoppningsvis ska jag och mammsen köra lite idag, hon fick sitt tillstånd som handledare igår. TACK OCH LOV. Efter typ 2 månader. Bra vägverket, bra. Tur som fan att pappa fick det för typ ett halvår sen. Anyways, nu ska jag visa henne mina skillz! Mhmmmm

Lots of loves ♥







Kommentarer
lovisa

shit. värsta tuttarna! akta så dom itne ramlar ut hurru, ses snart:) haha

2009-11-08 16:41:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0