Flickan och kråkan


Jag kan inte sluta lyssna på den låten. Så mycket känslor. Den är så fin, så skör. Med miljontals tända ljus omkring mig ligger jag raklång på sängen. On my stomach. Och datorerar. Bloggar. Facear. Och msnar. Haha, det kanske är dags att sova. Men känns jäkligt segt, är inte trött för fem öre. Vill bara ligga här, filosofera iväg och lyssna på bra musik som får mig att må bra. Ända in i själen. Det är sånt som vi behöver. Varenda en utav oss. Mm.

Snart är det jul också, och min julstämning var i mig redan för några dar sedan. Känns som snön ligger tjock utanför och man bara kan räkna på handen hur många dagar det är kvar till the big day: julafton. Åh det sprudlar i hela mig när jag tänker på julen. I år är stämningen ultimat. Julsånger har spelats på min Spotify extremly, och nu väntar jag bara på pepparcakes och lussebak. (Som vi förövrigt tjuvstartat med.) Haha ja vi är sjuka i huvudet !


Vackert.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0